reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Kevély

Filip Kevély

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký ako kedy, teda aspoň väčšinou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéHudbaFotografieGrafikaPoéziaPrózaHampa hampa

reklama

Grafika

Moja prvá virtuálna výstava

Filip Kevély

Moja prvá virtuálna výstava

Picasso raz povedal, že maľovanie je len ďalším spôsobom vedenia si svojho denníka. Nemôžem s ním nesúhlasiť, nie po posledných mesiacoch, kedy som mal pocit, že myšlienky vo forme písaného slova zo mňa lezú ťažšie ako golfová loptička zo záhradnej hadice. A tak zatiaľ, čo sa mi hlava plní hutnými vrstvami myšlienok a nápadov, ktoré nie a nie dostať von, podelím sa s vami aspoň o tých pár obrázkov, ktoré som medzičasom zosmolil, aby mi pani Kreativita nadobro nezamávala bielou šatkou na rozlúčku.

  • 5. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 624x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu