reklama

Žeby?

V priebehu vekov sa nič nerozvíjalo rýchlejšie ako komunikácia. Príroda sa dohovorila sama so sebou o tom, že atómy a bunky sú celkom fajn, a už jej to prischlo, pračlovek vysvetľoval svojmu bôžikovi pre lovecké záležitosti, že zviera načarbané na stene jaskyne je jeho budúci úlovok, a ja práve píšem ďalší článoček do svojho blogu visiaceho kdesi vo virtuálnom priestore okolo nás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

 Cez tento priestor mi skrz Last.fm rádio posielajú svoje skladby kapely, ktorých mená mi boli doteraz neznáme, a vonku v reále kecajú vtáky o živote a tak vôbec. Vizitka kúsok odo mňa a Koh-I-Noor Hardtmuth Versatil 5201 bez tuhy ešte bližšie. Diaľkové ovládanie od televízora, komunikatívneho až to niekedy bolí, je taktiež poruke, nedávno skoro intenzívnejšie využité. A ja zas a znova premýšľam o osôbke, s ktorou komunikovať je vskutku zážitok. A Led Zeppelin má pesničku Communication Breakdown. A žalúdok si pýta prídel. A myseľ spánok.

 A robíme vôbec niečo iné ako to, že komunikujeme na milión úrovniach?

Filip Kevély

Filip Kevély

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Taký ako kedy, teda aspoň väčšinou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéHudbaFotografieGrafikaPoéziaPrózaHampa hampa

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu